Educație

Un brand îndrăgit. O campanie de succes HANORAC UNATC

În ultimele săptămâni, holurile Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale” București au devenit mai colorate. Aceasta datorită unei vestimentații din ce în ce mai îndrăgită de studenții noștri – Hanoracul UNATC. Acesta este oferit gratuit de către UNATC comunității sale, este disponibil în cinci culori: negru, gri, albastru, galben și roz.

Urmând tradiția universităților de prestigiu, UNATC a lansat primul obiect vestimentar cu sigla proprie, „Hanoracul UNATC”. Primul exemplar a fost purtat la deschiderea noului an universitar, pe scena Teatrului Național din București, de către prof. univ. dr. Liviu Lucaci, Rectorul UNATC.

Ideea proiectului a apărut în urma propunerii studentei înscrise la specializarea Actorie a Facultății de Teatru, Teodora Crișan. Design-ul hanoracului aparține lui Gabi Albu, arhitect și scenograf. Gabi Albu este de altfel, responsabilă și de proiectul de renovare și modernizare al UNATC.

Proiectul „Hanorac UNATC” este coordonat de conf. univ. dr. Laura Lăzărescu-Thois, Director PR și Comunicare UNATC. Campania de promovare a brand-ului are loc pe toate platformele de socializare pe care UNATC este prezentă, în special sub forma de story-uri pe Instagram și Facebook. Astfel, sub sintagma „X purtând #hanoracunatc” au fost publicate nenumărate fotografii ilustrând studenți, profesori și angajați purtând cu bucurie hanoracul.

La Uși Deschise, eveniment desfășurat între 7-9 aprilie, studenții au purtat hanoracul UNATC și în cadrul unui proiect interdisciplinar de dans a cărui înregistrare o puteți vedea pe canalul de YouTube UNATC, aici: 

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *