- Mihai Tomescu deține funcția de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket;
- În paralel, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei în calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cât și pentru Sediu și Depozite, având în coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour România și implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii și mici.
București, 17.03.2022 – Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite. Alături de echipele lor, Mihai și Bogdan gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea directă a Julien Munch, CEO-ul Carrefour România.
De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.
„Consolidarea prezenței Carrefour la nivel național prin toate formatele de magazin, într-un mod adaptat continuu la contextul de piață, rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esențială din strategia noastră omnichannel. Iar pentru o strategie puternică de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, avem nevoie de o echipă puternică pe segmentul de property. Sunt încrezător că Mihai și Bogdan vor duce viziunea noastră mai departe. Le mulțumesc că ne sunt alături și le doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.
Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor având o contribuție esențială la expansiunea locală și fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).
Mai mult, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, management-ul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu și Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.
În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, un proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București ce a fost lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
***
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.